This day

Hej på er...har ni haft en bra dag? Min har varit ganska så crazy, men jag har försökt och vara så lugn jag kan. Lovar att jag inte ska mata er med massa Justin nu, men jag är väldans glad iallafall som jag tror de flesta förstår. Dock är inga datum satta än utan han har tydligen uttalat sig att han kommer besöka sverige under Believeturnén. När det blir vet man inte, men som jag läst mig till idag är det mest troliga under februari/mars 2013, så det är ett tag kvar. Dock går biljetterna ut till försäljning innom 2 månader...så då lär vi få veta ett mera bestämt datum! Så de var nog om det.

Jag har mest suttit framför datorn och slöat idag. Har även varit ute en sväng i solen! Har haft lite huvudvärk nästan hela dagen...dock känns de lite bättre nu! Ikväll har även mamma och jag varit på ett 45 minuters spinningpass, så nu sitter jag nyduschad och mätt i sängen. Ska spendera den med One tree hill och slappa i sängen. Marcus skulle kommit men hans mamma och pappa har fått magsjuka nu, så jag förbjöd honom att komma. Vill inte bli smittad! Imorgon ska jag jobba mellan 13.00 till cirka 21.00, så blir slöis kväll och sen försöka komma upp skapligt imorn och gå en PW innan jag åker och jobbar. Så hoppas eran dag varit bra...hörs imorn och sovsött ♥


Lycklig onykter bild från bästa veckan...åhhhh vad jag vill göra om den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0