Kaggebo-dag!

Där har ni en massa härliga bilder från idag när Marcus och jag var i Kaggebo! Så himla mysigt...längtar ännu mera till sommaren nu!! Men tiden går fort så snart står jag där. Ska vara där nere så fort jag har lediga dagar! Underbara plats!! Iallafall så parkerade vi nere vid Poolen och gick bort till en av badplatserna ut med vattnet (för alla som inte vet hur kaggebo ser ut känns de väl inte så intressant...men men) vi fikade iallafall vid badplatsen när vi kom fram, de var väldigt blåsigt men solen sken och vi hade vinterjackorna på oss så de var härligt ändå! Promenerade tillbaka till bilen efter det och åkte upp till stugan. Vi kunde inte gå in för mamma hade med sig nyckeln till jobbet (vi har den alltid i hennes bil liggandes så man inte ska glömma den på sommaren) Men jag ville åka upp till stugan ändå för våran granne har tagit bort typ ALL skog på sin tomt så de såg helt annorlunda ut nu. Lite tråkigt, för jag tycker dom hade tagit bort lite för mycket. Men får väl hoppas löven kan skymma lite sen och så vänjer man sig väl med tiden. Stannade till vid badplats nummer 2 påvägen hem, där hopptornet ligger i på sommaren. Kändes så lustigt o vara där nu, inga båtar eller nått..haha! Men väldigt mysig dag :)

När vi kom tillbaka till Åtvid han jag bara hem till Macke och byta om sen drog jag till gymmet och mötte upp Viktoria. Vi körde 1h 15 min Yoga! Väldigt annorlunda men kul att ha provat. Jag kommer nog känna av det imorgon tror jag. Kände mig inte så svett efter eftersom de är mest stretch övningar, så jag körde 20 min kondition innan jag gick. Nu är jag hos Marcus och vi ska se på Get rich or die tryin innan sov dags. Imorn ska jag jobba frulle-lunch och sen blir de nog gymmet efter, så klockan ringer tidigt. Sovsött iallafall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0