10 augusti 2012

 
Godmorgon på er!

Jag vaknade för en liten stund sen och har legat och dragit mig ett tag, så otroligt skönt! Nu ska jag strax gå ner och äta frukost sedan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på fram till eftermiddagen. Klockan fem ska jag vara hos Viktoria och vd halv sex tiden kommer hennes kusin och hämtar oss och skjutsar oss till Kisa. Blir käk och förfest där i Emilias lägenhet. Herregud så roligt det ska bli att träffa Emilia!! Hur som helst, sen senare ikväll skjutsar hennes kille oss in till stan så ska vi gå ut. Taggad som tusan! Planen är även att jag ska däcka hos Viktoria ikväll! :)

Men innan dessss ska lite tid fördrivas :) PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0