12 augusti 2012

 
Tja folket, är allt bra eller? Här är de fint förutom att jag har en jätte jobbig huvudvärk och känner mig sjukt trött.  Men värre saker kan man ju lida av...

Hur har eran helg varit? Själv har jag haft det kalas. Festade i fredags och det blev väldigt hårt även att jag själv inte tyckte det på kvällen. Har ju knappt festat på hela sommaren så att trycka i sig en flaska vin och 7 cider plus en öl som jag köpte på Platens räckte om man säger så. Tyckte inte jag var så förfärligt onykter men min baksmälla igår asså...ojojoj! Det första jag tänkte när jag vaknade första gången vid sju igår var bara "neeeej josefin...vad har du gjort???" sen hängde jag över toaletten hos Viktortia 8 gånger mellan 7 och 1 på dagen. Herregud! Aldrig varit så dålig!! Klart man är bakis som fan ibland med huvudvärk och illamående och nu på senare tid har de hänt några gånger att jag spytt på bakfyllan. Men typ 1 gång isf...fan inte 8!!! Mådde som ett totalt skithål. Men vid fyra tiden började jag vakna till liv och då åkte jag hem från Viktoria. Tvingade i mig en kopp kaffe och en knäckemacka för magen skrek av hunger. Sen på kvällen åkte jag med Marcus och hans familj till Marcus farbror som fyllde år. Det sjöngs karioke (stavning?) och vi satt och prata. Marcus och jag åkte hem rätt tidigt eftersom jag hade frullen imorse på jobbet. Så har jobbat på förmiddagen!

Nu ska Marcus och jag åka ner till Kaggebo och bara mysa. Ska se handbollen där nere som börjar om 1 timme. HEJA SVERIGE!!!!!!!! GUUUUULDET SKA BLI VÅÅÅRATTTT :))) Sen blir de tacomys och sådär. Så vi hörs imorn kväll när jag är hemma igen. Då ska ni få bilder! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0