16 augusti 2012

Godförmiddag kompisar!

Jag har varit vaken sen klockan tio, har ätit frukost och just nu ligger jag ute på gräsmattan och solar. Har gjort det en stund. Underbart väder!! Blev tok-lycklig när jag vaknade och fick se den klarblåa himmlen. Egentligen ska jag packa idag. Men jag hinner det i eftermiddag. Tänker ligga här och pressa ett par timmar nu! Gäller väl att passa på för huxflux kommer hösten. Är inte så långt kvar nu!

Iallafall efter solningen ska jag fixa allt inför morgondagens tripp till Värmland. Och ikväll ska jag åka ner till Marcus. Jobbar frulle-lunch imorgon, men jag ska få sluta tidigare redan vid två. Och då är planen att jag bara ska åka hem med min bil så ska Viktoria hämta mig här hemma vid halv tre. Så då gäller det att allt är klart! Men det ska jag nog fixa. Nu ska jag fortsätta lyssna på bästa Believe och sola vidare. Ha en bra dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0