21 augusti 2012

 
Godmiddag! Sovit som en gud inatt och sängen var så sjukt skön imorse och jag var så glad att jag kunde ligga där och småsova och bara njuta. Gick upp strax innan elva och gjorde en stor frukost med omelett och grejer.

Har börjat packa upp nu, så tänkte sätta i några slingor hårförlägning jag tappade i helgen. Inga andra planer. Kanske ut och gå och ikväll åka till Marcus. Måste komma igång med träningen nu. Känner mig så jävla äcklig. Få lite träningsrutiner. Ska köpa nya hörlurar, nutt gymkort och lite nya träningskläder efter denna vecka när lönen kommit sen ska jag ta tag i fläsket. Har varit så flötig i helgen så jag mår fan dåligt av att tänka på det. Lite träningsrutiner i vardagen igen...

Vi får höras lite senare. Nu ska håret sättas i :) Puss

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Jag tänkte också köpa lite nya träningskläder och hörlurar så man kommer igång! Det ger en ju lite motivation iallafall :D kram!

Svar: Visst gör det!! :) Jätte knäppt dedär! Men man bli väldigt taggad :D
Josefin

2012-08-21 @ 17:26:52
URL: http://mligustavsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0