25 augusti 2012

Hallå där ♥
 
Inatt har jag sovit så sjukt gott. Slocknade så fort jag släckte lampan och vaknade vid nio och kände mig helt hjärndöd. Somnade om en stund och kände mig lite piggare vid tjugo i elva. Så jag gick upp, tog en dusch, gjorde frukost och sen har jag suttit i sängen och ätit den och internetshoppat lite på Nelly. Frifrakt var det! Så de blev lite nya tishirtar som jag verkligen behöver, en stickad tröja och ett par vanliga svarta leggings :) Får hoppas det passar! Har övervägt om jag skulle köpa ett par äkta Jeffrey Campbell LITA skor (dom svarta med träklack) Men jag väntar till nästa månad och suger lite på karamellen. Dom är ju inte direkt billiga, men så jävulskt snygga!!
 
Jobbar kväll idag så jag börjar klockan 16.00. Vi har kräftmiddag på jobbet idag och ikväll kommer det trubadur plus eftersläp, så det blir nog riktigt roligt :) Tror jag sover hos Marcus inatt och imorgon ska jag åka ut till Ikanohuset och köpa nya träningskläder. För på måndag ska jag börja ta tag i livet igen! Hoppas det kan ge mig lite motivation. Nya löpskor ska jag köpa med så jag slipper få ont i benhinorna när jag springer. Mina nuvarande är hemska!
 
Men nu ska jag slappa ett par timmar innan jag ska dra till jobbet. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0