26 augusti 2012

TJA TJA BLOGGEN
 
Är livet bra eller? Mitt är skit bra! Har en bra period nu och det tackar man för. Igår jobbade jag 16.00-23.30...lagom mycket att göra. Kändes skönt för vi lär ha att göra så det räcker imorgon. Herregud!! Kommer bli överkörda...asså verkligen. 411 förbeställda matgäster plus ölgäster som vi inte har en aning om hur många. Men vi ska förhoppningsvis klara ut det..kul ska det bli iallafall!!

Idag efter frukost stack Marcus och jag ut till Ikano. Jag köpte lite allt möjligt av sånt jag behövde. Ett par ordentliga löpskor fick jag iallafall med mig. Fruktansvärt sköna! 1300:- kostade dom, men jag som har problem med mina fötter och lätt får ont, skoskav osv behöver troligtvis något ordentligt. Får hoppas dom är värda pengarna nu! Fick även med mig en vindjacka, rosa sportbh, en flanell skjorta, röda hörlurar, lite strumpor, en ring och ett the sims 3 spel...haha. Nördig som jag är i perioder!

Imorgon ska jag inviga skorna innan den galna jobbdagen. Men resten av denna kväll blir det slappis!

Från Intersport
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0