29 augusti 2012

Tjaaa!
 
Jag är så himla trött...skulle kunna gå och lägga mig nu och somna för natten. Har även haft huvudvärk nästan hela dagen. Så det har varit rätt kämpigt på jobbet, men jag bet ihop. Frukosten skulle vara klar vid 07.00, så jag var på jobbet 06.15 sisådär. Sen körde jag fram till strax efter 15. Så jag jag kom hem för bara en liten liten stund sen. Ikväll ska jag bara slappa. Tänkte ha vilodag från träningen också. Har sån brutal träningsverk plus ett ganska överansträngt knä efter träningen och en jävla massa spring på jobbet senaste dagarna.
 
Förövrigt har mina första "nyttiga" dagar funkat bra. Inget sötsug och att skippa bröd, för mycket kolhydrater och onödigt socker känns inte som några problem än så länge. Hoppas det håller i sig!

Hörs kanske lite senare ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0