30 augusti 2012

 
Har jobbat 09.00-16.30. Efter jobbet stack jag ner till gymmet och körde en timme. Ganska hårt idag. Kändes skönt! Träffade Ida där nere med, länge sen nu! Så vi ska försöka få till lite träningsdater. Kom hem runt halv sju så jag lagade lite mat och duschade. Och nu är Marcus här! Ska slöa i sängen och kanske se någon film. Jobbar samma tider (ungefär) imorgon. Börjar 09.00 och slutar nog vid 17.00 tiden. Då ska jag åka hem och ge mig ut och springa! Så vi hörs imorgon kväll igen, ville bara hålla er uppdaterade för ni är ju allt ett par som härdar i och fortsätter kika in här. Ni får en bild på världensbästa. Så het att jag dreglar ner hela datorn.
Puss på er!

BTW. Bokade Lasse biljetterna idag. Så vi ses på lördag mannen! Bästa avslutet på denna sommar. Lär bli en magisk kväll. Helt seriöst! Kan inte inte bli något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0