4 augusti 2012

 
Kass uppdatering...jag veeeet! Men senaste dagarna har jag inte haft tid ju, Hade tänkt mobilblogga, men sen blogg.se bytte design funkar det inte. Skit asså! Dom får ju gärna förbättra istället för att försämra. Hoppas det ordnar sig. Annars har jag hunnit fylla 20 år, haft en underbar dag och natt på Visingsö med mamma (bilder finns och kommer!!) sen jobbat såklart. Mamma och jag bodde på Visingsö torsdag-fredag. Men eftersom jag skulle börja jobba vid tolv så blev vi tvugna att åka tidigt som tusan för att hinna med färjan och allt. Så vid sju klev vi upp och åt en god frulle på hotellet intill vandrarhemmet innan vi tog cyklarna till hamnen och åkte tillbaka till fastlandet. Var hemma redan vid halv elva...så då hann jag göra mig iordning, hämta min bil, åka till Sandelius och köpa tårta som vi kunde smälla i oss på jobbet och så var jag på jobbet redan halv tolv. Kände att det bara var bra! Frida var ensam hela förmiddagen så jag hade trott rätt. Var halv kaos på jobbet de första två timmarna. Rum som ej var städade och gäster som skulle bo på rummet som redan kommit....så städa, springa ut med mat, svara i tele, ta beställning och ta betalt...ja allt på en och samma gång! Men det löste sig. Jobbade till halv nio tiden och då åkte jag hem till Marcus och käkade sen middag med han och hans familj. Var piss trött så åkte hem, tog en dusch och sov redan vid halv elva...

Imorse ringde klockan 06.00. Upp och hoppa och köra frullen! Fullt hotell, engelska gäster på hela hotellet och fullt ös. Körde till tolv och sen åkte jag hem och nu har jag varit hemma i ett par timmar. Slingat mitt hår och nu ska jag åka tillbaka till jobbet och köra part 2 av dagen. Bröllop och fullt ös medvetslös. Hoppas jag inte behöver vara kvar till sist ikväll med tanke på att jag var uppe så tidigt imorse!! Sover hos Marcus inatt och imorgon är jag ledig!! Sköööönt ska de bli. Så hörs då! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0