5 augusti 2012

 
Hallå mannar! Hoppas allt är bra med er. Själv känner jag mig otroligt seg idag. Huvudvärk och så himla trött. Nästan som att jag skulle vara bakis, men det är jag inte för festat har jag inte gjort på en månad (!!!!!!!) Blev ju en ganska lång jobbdag igår och rörigt var det, så antar tröttheten och segheten kommer ifrån det. Jag hade frullen först på morgonen så var på jobbet vid sju. Stannade till tolv då jag åkte hem (som jag skrev igår) var hemma ett par timmar och sen blev de part 2 från 15 ;) Bröllop och det var så himla rörigt....höll på att få panik! Det är så sjukt svårt för oss som jobbar att göra ett bra jobb när toastmastern har nollkoll och bröllopsmiddag schemat spricker. Folk sprang omkring när vi skulle vina och efter förrätten. Brudgummen var borta mellan förrätten och varmrätten och någon annan satt på hans plats och folk skulle handla i baren mitt under middagen. Kaos!! Så pratade 75 procent engelska. Kanske kör sina bröllop på annorlunda vis i Storbritanien....Ae kul var det inte iallafall. Och mittt huvud mådde inte bättre direkt. Brandlarmet gick på ett av rummen mitt i all stress också. Helt jävla perfekt! Gick inte att få tag på journummret det stod man skulle ringa och det gick inte att stänga av det så Janne (fastighetsägaren) fick komma. Skruva ner själva larmet annars hade inte våra gäster kunnat sova på hotellet inatt....ah herregud! KAOS. Men vi klarade nog ut allt rätt bra iallafall. Jag fick gå hem först eftersom jag var så tidigt där igår morse. Så åkte till Marcus vid elva! Sov gott inatt men vaknade som sagt och kände mig helt fel....drog oss till tolv och åt frulle, såg en film och nu är jag hemma! Har tagit en underbar dusch och nu ska jag bara slappa! Resten av kvällen och sova tidigt. För imorgon börjar jag tidigt igen. Men Hanna är tillbaka imorn igen och det ska bli såå skönt...haha :)

Hoppas eran helg varit fin. Nu ska jag inta soffläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0