9 augusti 2012

Gomiddag vänner ♥
 
Sov ända till lite efter elva idag, så jäkla skönt! Var alldeles kallt på rummet också och då är det så mysigt att ligga under täcket. Lovely! Har precis ätit en smarrig frukost med äggröra, mackor och grejer. Mums!

Skulle behöva städa rummet men tror jag skjuter upp det till imorgon. Nu ska jag sätta i några hårförlägnings slingor som jag råkade tappa igår när jag plattahåret. Sen ska jag slänga på mig något slappt och åka till Viktoria. Ska umgås och så ska vi till sysemet. Känns helt knäppt att jag får gå dit själv nu...haha! Kommer bli jobbigt vad man ska handla. Förut har man bara sagt något enkelt till den som ska köpa för man inte orkar. Nu kan jag gå igenom hela systemet! Nerrå ;)

Ska sätta i slingorna nu, ser att tiden tickade iväg. Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0