Cause everything gonna be alright


Jahopp mina vänner...hoppas ni haft en bra dag! Sommaren gjorde ju allt ett litet återbesök idag. Var så jävulskt varmt på jobbet. Kände mig helt yr och svettig som en gris. Men det var bara att stå ut! Slutade strax efter fyra och då åkte jag ner till torget och uträttade lite ärenden. Var på systemet, handlade åt mamma och sen åkte jag till Fias föräldrar i Missmyra och hämtade lite skor som Fia glömt som jag ska ta med till henne på fredag. Sen jag kom hem har jag pysslat om min lilla bil. Städat den ordentligt både utan på och innuti. Så nu är den som ny min lilla pärla!

Hoppade ur duschen för en liten stund sen och nu ligger jag i sängen och lyssnar på min älskling och har precis skrivit klart min packlista inför helgen. Så nu tänkte jag bara slöa resten av kvällen. Se klart Never say never (för 110 gången) som jag började på igår men aldrig orkade se klart. Är ledig imorgon och har inga planer, ska packa och sen övernatta hos Marcus på kvällen. Göttans!

Vi hörs imorgon igen, sovsött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0