LETS DO THIS

Klockan ringer vid halv tio imorgon. Då är tanken att jag ska snöra på mig mina nya skor och sticka ut och inviga dom med lite intervaller innan frukosten. Ingen dum idé va? På tisdag ska jag köpa mig ett nytt gymkort och köra igång och gymma igen. Ska även börja gå på pass igen. Känner mig taggad just nu, så vi får hoppas det håller i sig!
 
Ska skriva en liten lista på lite smågrejer som jag ska ända i mina kostvanor också. Inget bröd i veckorna...inte heller andra onödiga kolhydrater som pasta, potatis & ris. Allt det ska ersättas med grönsaker, kesella, havregrynsgröt och frukt. Men för att jag inte ska bli för uttråkad kommer jag tillåta mig själv att käka pasta &potatis osv på helger. Chips & godis är helt uteslutet tills jag kommit igång. Alkohol dricker jag typ aldrig ändå nu för tiden men någon enstaka gång får det väl vara okej. JAMEN, är ni med mig eller?? Let's do this! Dags och låta flärret kämpa lite!!
 
Hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0