10 december 2012

Godmiddag!

Jag har varit vaken sen tio tiden. Har slappat i soffan, ätit lång frukost och tittat på Vampire diaries. Mys! Ligger fortfarande kvar i soffan och lyssnar på musik. Funderar på om jag ska gå ut en sväng i snön, det snöar inte så hysteriskt just nu iallafall. I eftermiddag ska jag och mamma åka till stan. Får se om jag kan få med mig mina sista julklappar hem. Har 3-4 st kvar. Sen sover jag hos mamma i Åtvid :)

Macke de aset åkte till Sälen igår. Så himla avis!! Vill också...Så jävla underbart!! Han ska vara till torsdag. Får väl se om han kommer hem med hela armar & ben..haha :) Yesyes, så är det. Här ska ni få några bra låtar atm. Ha en bra dag ♥

Warrior så jobbigt bra!!!


 Duktiga duktiga Bruno, nya plattan är guld! Detta är en av låtarna som är min favorit
 
 Så jävla grym!!! När eminem öppnar käften får jag rysningar varje gång. Ska jag någonsin få se honom live???? <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0