11 december 2012

Igår hade jag en jätte skön ledig dag. Slappade i soffan och gjorde inte alls mycket ända fram tills jag åkte till mammas jobb och mötte upp henne när hon slutade vi 17. Vi åkte ut till Tornby och jag fick med mig några julklappar hem iallafall. Plus en röd fin lampa till mitt rum! Vi ska åka in på måndag igen och köra en vända till. Jag ska eventuellt få peka ut en dator som jag ska få i julklapp. Så himla gött!!

Efter shoppingen åkte vi hem till mamma. Fixade lite plockmat med allt möjligt. Kräftstjärtar, oliver, mozarella, grönsaker, frukt u named it. Jätte mysigt! Slappade en kort stund i soffan innan jag gav upp och gick och la mig. Sov som en gud i min gamla 90 säng som mamma nu mera har på loftet i sin lägenhet. Väldigt välbehövlig dag!

Idag har jag jobbat 12-22.30! Blev många timmar. Ska bli intressant och se hur mycket timmar jag får ihop denna månad, känns som det blir endel. Lagom till mellandagsrea & thailand. Katching barre!

Nu sitter jag i min säng, redo för ett Vampire diaries avsnitt innan jag ska dejta kudden. Skulle egentligen varit ledig imorgon igen, men Sanna var dålig på jobbet så jag erbjöd mig att köra hennes 10-16 pass imorgon så hon kunde kurera sig till helgen. Så nu kör jag nog resten av veckan, ingen vila här inte! Tänkte släpa mig till gymmet imorgon också. Alldeles för länge sen jag var där nu, längtar dit lite! Ha det bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0