12.12.12

Idag är det lite unikt datum, sista på 100 undra år eller något sånt. Men icke har jag firat för det. Lite coolt dock. Ligger i sängen, trött som fan. Har jobbat mellan 10-17. Sedan stack jag till gymmet och körde en stund. Skönt och vara tillbaka igen. Ska se om de finns plats på spinningen imorgon och anmäla mig på den isåfall. Sedan fredag, lördag & söndag kan jag ju bara glömma att hinna med något gym. Får se om man kan finna ork till en pw eller löptur...annars får jag köra nästa vecka när det lugnar sig en gnutta på jobbet. Längar lite nu! Är så trött på julbord att tanken får mig att vilja kräkas. Fyvale och fredag ska jag jobba dubbel julbord...först en sittning på eftermiddagen. Sedan plocka in allting och diska allting för att sedan börja om från början igen. Ni kanske fattar att det är lite segt? A never ending nightmare. PLUS att jag ska jobba julbord lördag och söndag också. Blöööh. Längtar till söndagkväll Då kan man iallafall börja se ett slut på allt. Bara kämpa på och bita ihop nu!

Ska titta på Vampire diaries och vänta på att Fredrik sms;ar så jag kan hämta honom vid bussen...sen blir det bums i säng! Hööörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0