13 december 2012

 
Glad lucia på er!

Ska vara ärlig, har knappt känt av att det är lucia idag. Hade tänkt gå upp tidigt imorse och titta på lucia framträdandet på tv som jag alltid gjorde när jag var liten. Men helt ärligt orkade jag fan inte! Sov istället tills klockan ringde vid nio tiden. Gick upp alldeles för sent så jag han knappt äta frukost innan jag var tvungen att sticka till jobbet. Kom lite för sent, men ingen fara, Fick väl liteee stäming när åtvid lucia tåg drog en vända förbi jobbet men man hade ju inte riktigt tid att stå och lyssna och njuta tyvärr. Var en bra lunch idag men jag var bara med till ett tiden då jag drog ner till Sjökrogen och hade hand om ett sällskap innan jag slutade vid fem.

Hade tänkt gå på spinningen men avanmälde mig i sista sekund då jag tyckte den var lite för sent. Slutade 20.00 idag, lite för sent om ni frågar mig. Gymmade istället ett bra pass!

Nu har jag gjort mig iordning för sängen. Ska se lite Vampire diaries sedan sova. Hel helgs jobb framför mig. 12.30 till slutet imorgon som antagligen är nattetid. 15-nattetid på lördag och 13.30 till 18/19 tiden på söndag. Sen är NÄSTAN alla julbord klara. Nästa vecka ser lugnare ut och om en vecka går jag på "jullov" som det ser ut nu. Är iallafall ledig till mellandagarna. SKA BLI SÅ SKÖNT. LÄNGTAR!

Hörs när jag har tid. Ska sova hos mamma imorgon med Marcus som kom hem från Lindvallen idag. Ska bli kul & se han igen! + mamma. Ni får ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0