16 december 2012

Hej! Äntligen är denna helgen över och man kan börja se slutet på denna julbordskarusell. Hela helgen har det bara varit julbord ut, in, ut, in, ut, in, ut, in osv...ni fattar. BLÄ. Men nu har jag bara ett julbordspass kvar och det är på torsdag. Även vårat sista för iår. Gud så härligt! Men först och främst ska jag vara LEDIG. Hela dagen imorgon och det ska bli helt jävla underbart. Min andra lediga dag på två veckor, känns i kroppen nu! Är otroligt seg och fruktansvärt trött. Ska inte göra ett skit fram tills mamma slutar då jag ska in till stan och handla julklappar med henne. Mys! Kan inte riktigt förstå att det bara är en vecka kvar till julafton. Denna vecka ska alla julklappar handlas färdigt, julpyntas, fixa julgran, slå in julklappar, göra julskinka...jaa stämningen ska på topp helt enkelt! Vi ska även ha lite julemys och städning på jobbet på fredag. Ser jag fram emot :)

Nu ska jag titta på Justin Bieber i London som jag missade på tv i helgen. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0