18 december 2012

Åhh är så irriterad på alla som dampar över Kalle anka scenen. ORKA BRY SIG. Känns som alla svennar tycker att hela julafton är förstörd för att dom inte kommer få se någon docka i 10 sekunder. Kom igen! Kan väl hålla med om att det är töntigt som fan och jag ser inget rasistiskt i det. Men vem fan orkar lägga sin energi på det och hålla på och dampa? Vill Disney ta bort den scenen, låt dom göra det. Ni har ju ändå sätt dockjäveln 400000 gånger tidigare. Folk svälter i andra länder, står utan vatten och torkar bort, krigar och dödar varandra men vårat största problem är en scen i Kalle Anka på julafton. Om alla kunde ha samma entasuism för dom verkliga stora problemen skulle kanske lite färre människor leva i pest och pina i framtiden. Men neeeejrå, bättre och sörja en Kalle Anka scen. SHAME ON YOU!

Nog klagat för mig idag. Har jobbat frulle-lunch och nu sitter jag i sängen och gör inget speciellt. Ska göra biffar & gräddsås om en stund. Annars blir det bara slappis ikväll. Mamma vaknade med illamående idag så jag ska ta mig en wirre (trots att jag hatar det) och hoppas hon inte hade magsjuka och att jag inte blivit smittad. Imorgon ska jag hämta min nya dator som vi köpte igår (min julklapp) Så jävla fläskigt!!! Så räkna med värsta super bloggaren framöver, WOOOPWOOOOOOP! Har det hänt något mera kul i mitt liv? Hm! Är typ klar med mina julklappar, har ett julbordspass kvar sen jul ledigt, ligger i thailand på en vit strand och bränner flärret om 5 veckor och när jag kommer hem i februari ska Jullan och jag tatuera oss!! SÅ JÄVLA TAGGAD PÅ LIVET ÄNDÅ!

FET PUSS TILL ER MED. SMAAAAAAACKKKK




Kommentarer
Postat av: julia

lääängtar :D <3

2012-12-18 @ 19:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0