19 december 2012

Woooopwooop, äntligen sitter jag här med min nya dator. Perfekt storlek, ingen jävla Windows vista som de var på min förra, 6gb ram, grymt grafikkort och en jädra lång batteritid. Bääst med andra ord. Den är iallafall vit och kommer ifrån Samsung!

Annars idag har jag tvättat lite, varit på julgransjakt med pappa och hittat två bra granar, en åt oss och en åt farmor & farfar. Drog till stan vid fyra. Fick med mig allt jag skulle och nu är julklappsbiten färdig. Skönt! Nu ska jag bara jobba sista passet imorgon innan julen sen blir det bara en massa julemys. Fredag hos mamma, på lördag här hemma. Så himla skönt det ska bli. Vaknade genomförkyld imorse..lite halv sugit. Men får hoppas jag slipper febern och enbart förbli snorig och med mottligt halsont :)

Nu ska jag laga kycklingtacos sen blir det 100% soffläge och gå igenom min nya lilla pärla och vad den kan ha för finesser :) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0