22 december 2012

 
Dan' före dan' före dopparedan' minsann och jag har myst till det rejält. Försökt få till julstämningen och komma ner i lite julefrid äntligen. Vaknade hos mamma, tog de lugnt hela förmiddagen sen åt vi sen frulle innan jag åkte hem. Väl hemma har jag julstökat rätt så rejält. Julpyntat med alla tomtar och julstädat lite här och var. Griljerat skinkan och slagit in mina sista julklappar. Nu har jag precis plockar fram ett mini julbord här hemma som vi ska äta. Är väl inte super sugen på julmat...men måste ju ändå äta lite hemma också. Är ju inte EXAKT som jobbets... :)

Snart kommer pappa in med granen också så då åker julmusiken på ännu en gång och så ska vi klä den. Lite stämning ska jag nog allt få innan julafton. Imorgon kommer kusinerna och så ska jag försöka hinna en vända till Åtvid och önska Marcus familj God jul! Anna & Tolla kom ju hem från Thailand idag :)

Puss påer

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0