6 december 2012

Assåååå åååååååh längtar så jävla mycket till det är Marcus och min tur att åka till paradiset. Helt stört. Vill bara åka dit nu. Känner helt sjukt att det idag är ett år sedan vi åkte dit senast(om man går på dagar, annars imorgon) Liksom vart fan tog tiden vägen? Känns som det var nyss vi satte oss i bilen och åkte till Arlanda. Fan vad jag längtar! Helt sinnessjukt! Bästa älskade jävla Thailand. "Bara" 6,5 vecka kvar. Sen är jag äntligen i solen igen, kritvita stränder, turkostvatten och en negerbrunkropp. FUCKING AWESOME!

Förövrigt har jag haft pisshuvudvärk sedan i måndagskväll. Kände av den efter julborden på kvällen men det kändes bättre på tisdagmorgonen så jag trodde den var påväg att ge sig. Men efter tisdagens julbord kom den tillbaka...hade rätt ont när jag gick och la mig på tisdagkvällen. Och igårmorse trodde jag att jag skulle dö. Fyfan. Vaknade även med skiten imorse. Men jag har kämpat mig igenom dagarna. Allt går med lite vilja! Nu har den iallafall försvunnit och det känns sjukt skönt! Har lagat käk och plockat lite hemma ikväll. Marcus kommer om en stund...lär väl bara slappa hela kvällen. Imorgon är det fullt ös på jobbet! Börjar dock inte förrän 15.00 :)

Hoppas allt är bra med er!

Julbordet på jobbet, mysigt va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0