9 december 2012

Längtar så sjukt mycket till thailand. Har inte gjort det tidigare, har inte fattat att jag ska åka. Det har känts så jävla långt bort. Men nu när Anna & Tompa är där dör jag av längtan. Vill bara börja packa och åka nu. Sol, värme, mat, öl, godis, chips, ALLT. Bara få vara. Fan längtar så jag spricker. Skojar inte!! 6 veckor kvar imorgon sen sitter vi i helvetes maskinen och är snart framme i värmen & paradiset. LÅT TIDEN GÅ FORT.

Har jobbat några få timmar på eftermiddagen. Handlade när jag slutat och sen lagade jag middag. Nu har vi ätit och slappat i soffan framför Solsidan & Helenius Hörna. Tänkte tända ljus och lägga mig skönt i sängen och titta på Vampire diaries. Imorgon är jag ledig ♥♥

LÄNGTAR DIT SÅ JÄVLA CP MYCKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THAILAND <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0