1 februari 2012


Just nuuuuuuuuuuu ser jag ur sådär :]

Godmorgon kära ni! ♥

Jag gosar i sängen och tittar på någon spännande film på TV som heter "After life" . Har inte sätt från start men den har varit väldigt spännande! Men men. Jag hade iallafall tänkt skriva att idag vet ja inte vad jag ska hitta på.....men bestämde med Jessica för fem min sen att jag ska skjutsa henne till Björs och sen ta en prat stund och sådär. Så ska ge mig iväg om en halv timme. Annars får vi se vad jag hittar på! Hade tänkt åka till gymmet men jag är väldans förkyld så jag känner att de inte riktigt är lägligt. Blir kanske en promenad senare beroende på när jag kommer hem.

Så antar vi hörs senare fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0