2 februari 2012





Halloj på er! Asså har så jäkla svårt att somna vissa dagar nu för tiden. Vet inte vad det är!! Känner mig mörkrädd och har väl sätt för mycke skräckfilmer och det okända och såna program. För jag ligger och inbillar mig.....(eller?) att någon står och tittar på mig när jag sover, att något rör sig i rummet och så knakar det här och där. Vi bor i ett gammalt hus så det är väl inte konstigt egentligen...men jag hetsar och tänker att typ en sån där demon som är med i Paranormal activity ska komma. Asså...normalt oså...nej! Blev ju inte bättre av att jag fick se en massa bilder på kvinnan som bott i detta hus på 1800-talet. Asså ursäkta men hon såg ut som en riktig spök-kärring! Ska fan visa er bilden någon dag!!! Knäppt iallafall! Somnade med LA ink på teven efter en stund (satte på den för jag var så rädd, haha) och vaknade lite senare och fick stänga av.

Iallafalll så ska jag dra till jobbet nu. Ni får tre fina bilder på hur jag ser ut idag. Hade velat ta ute i de fina vädret men det hinner jag inte såhär. Har iallafall på mig jeans tights, stickad tröja från gina, jeans jacka som jag gjort om till väst från Cubus, väska från H&M och skor från Nelly.

Ha en bra dag, hörs ikväll. Jag slutar 19.00 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0