24 februari 2012



Min blogg har blivit så tråkig...tar aldrig några nya bilder och känner mig inte alls inspirerad...tror jag skulle behöva fixa en ny design! Men innan det vill jag ut och fota nya bilder till den...får hoppas de blir soligt och vackert vårigt väder ute snart så kan jag ju ta en massa nya med min fina canon :} Idag fick ni iallafall en snabb på hur jag ser ut. Invigde min skinnjacka igår och den åkte på idag med! Underbart!!!!!!!!

Igår kväll efter jag skrev mitt blogg inlägg tänkte jag lägga mig och glo på Vampire diaries...somnade 15 min in i avsnittet och vaknade när det var slut. Så jag gav upp för dagen och somnade klockan strax innan 22.00! Tror inte jag somnat så tidigt på evigheter. Men fyy så skönt det var! Så jag vaknade till och med vid 07.00 när mamma drog till jobbet och kände mig pigg...men jag låg kvar och somnade om! Nu ska jag gå ner och slänga i mig en kopp kaffe och macka och sen ska jag åka och jobba! 11-16 idag. Sen blir de nog fredagsmys hela kvällen och tagga inför imorgon! Ska in till stan och shoppaaaaaaaaaaaaaa. Tänkte va där vid 10 och sen gå ett par timmar för vid 4 tiden ska jag, Viktoria och Sandra till Norrköping. Ska liksom hinna göra mig iordning där någonstans med. Men de löser sig nog! Sjukt taggad på både shopping och fest. Har inte gjort något av det på alldeles för länge. Ska sluta tjata nu och gå och få i mig nått i magen.

Hörs senare! Då kan ni få nya bilder med min systemkamera.....iiiiiiiiiiiiiih! :D haha PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0