28 februari 2012

God eftermiddag på er!

Jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg...känns som det inte alls är bra för mitt huvud att sitta framför datorn. Idag känns det iallafall bättre. Så det är skönt! Men är livrädd och få återfall så ska hålla mig borta från datorn så mycket jag kan tror jag...

Iallafall så har Marcus och jag varit vakna ett bra tag. Vi har ätit frukost och legat och slöat framför teven i soffan. Väldigt skönt! Men nu tänkte jag byta om och fixa frillan, sen ska vi nog dra ner till Åtvid. Jag tänkte
hänga på för mina skor från SBT har kommit, så ska hämta dom! Hoppas dom sitter bra!! Men jag skriver senare ikväll...puss puss ♥


haha igåår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0