7 februari 2012

Godmorgon kära ni. Hoppas ni har sovit gott för det har jag :) Vaknade för en stund sedan och har varit nere och ätit mig mätt på en massa frukost, muums! Så nu sitter jag i sängen och ska alldeles strax gå ner och sätta på musik och sen ska jag baka! Har lovat mamma och baka semle bullar för hon fyller år på fredag och på söndag kommer det en massa gäster hit. Så då ska vi servera semlor! Under tiden degen jäser hade jag tänkt försöka ta tag i mitt stökiga rum. Kläder, damm och bråte överallt. Att jag aldrig kan lära mig och hålla lite ordning....iallafall längre än 1 dag. Jaja, med hög musik tror jag det kommer gå bra...känner att jag vaknat på heeelt rätt sida idag.

Sooo...ha en bra dag vetja! Så hörs vi i eftermiddag. Såg ett par sjuuuuuukt snygga jeans shorts på Gina för någon vecka sen när jag var i stan men nu kan jag inte hitta dom på hemsidan...ville ju visa er! Blir tokig! Svarta med en massa nitar på fickorna...får försöka hitta i stan framöver, hihi! PUSS!




fin fina rum...iallafall snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0