Blev lördagsmys istället..

Fick åka hem efter att jag städat alla rum pga min förkylning. Emelie klarade sig utan mig så de va onödigt att gå där och sprida bakterier. Så jag köpte med mig en pizza hem för jag är ensam hemma hela kvällen (så tråkigt att laga mat till enbart sig själv). Så har precis ätit och ska nu bädda ner mig i soffan och försöka göra mig av med denna dumma förkylning en gång för alla! Ska glo på Melodifestivalen och dippa chips lite senare. Beach body 2020 here I come typ...men orka! Haha

Imorn är jag iallafall ledig så vi hörs då. Ha en mysig eller vild lördag ♥
(dagar som dessa saknar jag Marcus extra mycket....kunna ha lördags mys med han istället för ensam...buhuu)


Jag imorse i brist på bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0