Busy

När jag kom hem från gymmet tog mamma och jag en kopp kaffe och så fick hon vackra blommor jag köpte till henne. Sen slängde jag mig i duschen och fixade mig och så var jag lite taxi och lillebrorsan och mamma! Åkte sedan ut till Puben och lyssnade på slutet av årsmötet, åt god mat, drack god öl och cider, pratade en massa med grannar och sen kom LOTTA! Ni vet hon som fixade Jessicas och min praktik i Stockholm i våras?? Hennes mamma bor granne med oss och Lotta är uppvuxen här men bor nu mera i Stockholm. Hon är så himla go! Så blev en hel del snack med henne om allt möjligt. Nu är jag hemma och ska glo på tv en stund innan jag tänkte sova. Imorn blir de en lång dag. Ledig på förmiddagen och en stund på eftermiddagen och sen blir det jooooobbbbbbbbbbbbb. Från 14.30 tills in på natten. Kia...(min underbara chef Hannas mamma) ska ha party så de kommer nog bli jätte skojj!! Sen ska jag upp på söndag och ha frukosten så övernattar hos Marcus mamma och pappa tänkte jag! Slippa åka hem mitt i natten bara för och sova lite. Så uppdateringen i helgen kommer väl bli sådär, men jag skriver imorn innan jag drar till jobbet iallafall! :)

Hoppas ni haft en fin fredag och att ni får en ännu finare heeeeeeelg. PUSS!! ♥


imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0