Crashad dator och trevligheter

Lyssnar på musik och har konstaterat att jag nog kommer få jobbig hosta framöver för fy så de kittlar i luftrören nu! Uschan. Våran stationära dator crashade eller något förut, så har hållt på o styrt med det ikväll. Har installerat internet på pappas andra dator som han inte använt så mycke tidigigare så han kan komma åt sina jobb mail plus använda skrivaren...ao allmänt ka0Z. Men nu tror jag att jag räddat sitationen för stunden. Får väl se om vi kan få igång den igen, den verkar allmänt störd. Startar men sen när den där sidan där man kan välja användare kommer upp så startar han liksom om sig....fattar noll. Men antar att den kanske skulle må bra av en om installation. Ajja vi får se!

Jätte skojj att träffa bäste Jessica idag! Snackade och fikade och träffade hennes kära mamma. När vi gick på högstadiet var jag alltid hos dom efter skolan typ. Satt alltid och fikade eller bara pratade om allt mellan himmel och jord i köket. Lovisa är stört skön!! Så de blev lite som old days. Väldigt skojj! Nu hade jag tänkt att bädda ner mig snart och glo lite på tv innan jag ska sova. Hade en Irene Huss film kvar, men den kan jag ju tyvärr inte ladda ner nu eftersom jag gjorde de på den nu mera crashade datorn. Så får väl vänta! Imorn börjar jag jobba 12.00, så vi hörs innan jag drar dit.

Puss & godnatt ♥

Titta vilken fin inbakad fläta mammsen gjorde på mig! :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0