Kelly heels black lace




Jag vet inte vad som hände med mitt inlägg om dessa skor förut? La upp och sen skulle jag ändra en grej men då hände de något så de raderades...konstigt! Ni kanske inte ens hann se det ändå!? haha! Iallafall så har SBT fått in ett antal av alla sina skor idag...har ni sätt det? Jag har ju suktat efter USA heelsen, men inte kunnat bestämma mig. La den i kundvagnen 3 gånger men varje gång ja kom till kassan balla jag ur. Men det var nog tur! För sen pratade jag med Viktoria och så tack vare henne fick jag syn på dessa sköningar. Så jag bestämde mig för att låna pengar av mamma tills fredag och klicka hem dom. Jag tror att denna modell kommer gå år som smör i solsken och jag ville slippa att stå här på fredag och så är dom slut i min stolek...något som det känns som det alltid händer mig. Men visst är dom fina? Billigare än dom på Modekungen med och mycket sötare med spets!

599:- kostade dom! Hoppas dom siter som en smäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0