Melodifestivalen eller?


Glodde ni på Melodifestivalen som drog igång igår eller? Jag gjorde iallafall det i min ensamhet. Det är ju ändå lite tradition. Men jag har varit rätt less på det senaste åren för de är alltid så jävla smörig musik med och knappt några bra låtar...så är det alltid skit som vinner, haha! Förra året va dock ett undantag. Höll faktiskt på Saade hela tiden, var säker på att de skulle gå bra för honom i Eurovision vilket det visade sig att jag hade helt rätt i till sist, haha :)

Iallafall va tyckte ni om går dagen då?? Jag tycker det är skit kul att Ana-Gina är program ledare...hon är så himla rolig!! Kan inte påstå att jag följt något om de så jag hade ingen aning om vilka band och artister som skulle vara med så när jag fick se att Dead by april skulle vara med blev ja jätte glad! Tycker det är bra när det får vara med lite varierande musik och inte bara smööööööör schlager. Alla mina vänner är ju typ metal freaks och jag är inte direkt lika insatt i det men jag måste ändå säga att Dead by april har jag alltid gillat, dom blandar ju sin metal med något lite poppit. Grymt att dom gick vidare iallafall! Och Loreen var ju heeeelt outstanding!! Lovar att den låten kommer bli värsta hiten, så jääääävla bra den var och så grymt framträdande!! Heja heja!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nja...för min del var det endast Thorsten FLink + band som levererade...resten kunde uteblivit..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0