OTH

Min kväll har bestått av underbar kräftpasta med mamma och pappa, Skavlan och nu ska jag bädda ner mig och titta på underbara bästa One tree hill. Har haft problem att få tag i säsong åtta som jag skrivit...Macke ladda ner det men det var i något lustigt jätte stort format så de tog typ huuur lång tid som helst att ladda ner och sen när typ hälften äntligen var klart så kunde jag enbart se de på hans dator för att på min lagga det heela tiden. Och i samband med det drog ju han till Norge...så jag har helt enkelt inte kunnat titta! Men nu har jag finallyyyy fått tag på alla säsong 8 avsnitten. Så jag har börjat kolla om från början eftersom jag tittat så himla hoppit förut. Wonderful må jag säga. Sen finns de ju en hel del heeelt färska säsong 9 avsnitt ute med så nu har jag att göra. Så himla underbart :}

Så vi ni får sova gott...skriver imorn ♥ Här får ni Chris Browns nya grymma låt!






Kommentarer
Postat av: EMELIE

Tack snygging!! :D <3

2012-02-18 @ 12:15:32
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0