Så skön dag!



Glad Josefin i städat rum och bäddad säng...skönt! Har haft en jätte skön dag. Älskar verkligen och ha någon dag i veckan när man är ledig då man bara strosar runt, fixar med små saker som behövs och bara njuter av ledigheten...precis som jag haft idag! Nu har jag bäddat ner mig i sängen och ska nog glo på tv en stund innan jag ska sova. Imorgon ska jag ner till gymmet för nu struntar jag i förkylningen, den är iallafall bättre. Sen ska jag baka små kakor. Har kommit in i någon slags bak-mani....vill gör allt i min Leila kokbok. Men imorgon blir det nog choclate chip cookies och små kakor i olika varianter. Wihoo, så avslappnande att pilla och styra och samtidig ha på bra musik!

Sovgott allesammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0