Sån där lista

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - tungan
2. vara seriös eller oseriös ? haha de beror väl lite på sitationen?! Men både och
3.dricka grön eller röd mjölk? röd faktiskt
4. Brinna upp eller drunkna? - Nej men fyy. Inget av det ju :( Måste ju vara sjukt hemskt båda...
5. Umgås med din familj eller vänner? Hm, vännerna är ju alltid vännerna. Men klart, mys med familjen med...

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? ofc
2. har du skolkat? - haha jorrå det hände allt på den tiden...
3. varmt eller kallt? - båda ju! gillar både vinter och sommar på olika sätt
4. soligt eller regn? - haha soligt såklart! men regn kan va mysigt någon dag sådär...men inte för mycket!!
5. fanta eller cola? - cola tror jag
6. är du nyttig av dig? - ibland, lagom skulle jag väl säga!

OM MIG
1. fullständigt namn? - Carin Josefin Christina Palmqvist
2. syskon? - 1 bror...Fredrik 17 år
3. Vart bor du? - Värna foshooo (mellan Linköping & Åtvidaberg)
4. Hur många barn vill du ha? 2-3 kanske!
5.vill du gifta dig? Såklart
6. Favorit tid på dagen? Oj vad svårt, när jag är ledig...mitt på dagen, kanske runt 13. När jag jobbat på kvällen när man är lite seg och bara vill mysa i sängen!
7. Humör just nu? - Bra tycker jag!
8. Sugen på just nu? Hm, jaru en bra film på tv kanske!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - gills olle...en hund? annars nej :(
2. Sjungit? - haha ja! sjunga i min bil där de inte finns någon radio is the shit
3. Blivit kramad? - ajjemen
4. Känt dig fånig? - haha, vet inte men tror inte det
5. Saknat någon? - pojkvän bor i norge räcker väl o säga?
6. Dansat galet? - nehrö...
7. klippt håret? - nixpix
8. Gråtit? - noopppp :)

GREJER
1. Har du blivit stoppad av polisen någon gång? - nej, men jag skulle vilja..men dom verkar aldrig se mig!!!!! (asså inte bli tagen när ja kör för fort, men typ blåsa eller körkortskontroll typ, haha)
2. Har du en hund? - nästan...olle bor ju hos farmor och farfar brevid och vi gosar och promenerar nästan varje dag!
3. sover du helst ensam eller med någon? - helst med macke tror jag, men klart ibland är de skönt o ha sängen för sig själv ;)
4. Tror du på spöken? - yesbox, helt övertygad om att det finns. hur kan man inte tro på det känner mest jag?? haha
5. Är du mörkrädd? - jaa, ap jobbigt. har blivit det på senare dar...20 års kris?
6. vem vill du ha just nu? - av alla i hela världen???????????? bieberrrrrr fosho (macke sry...du får frikort på alba)

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - såklart
14. Är du ofta med dina vänner? - ja de tycker jag :)
15. Vad brukar ni hitta på? - fika, shoppa, äta, bio, prata, supa, dansa, kramas, tjaffsa, ja vad gör ni med era vänner??
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - absolut, det är ju jätte viktigt...iaf för mig!
17. Vem vet mest om dig? - Marcus, Jessica och Viktoria tror jag. Har känt Jessica & Viktoria väääldigt länge och Marcus och jag har inte alls mycke hemligheter för varandra...

OM DIG
1. Hur lång är du? - Hm, 173cm har jag för mig?
2. Vart bor du? - som jag skrev förut, mellan Åtvidaberg och Linköping dvs Värna
3. Är du nöjd med ditt rum? - jarå, de är mysigt. men skulle behöva måla om...
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - något i stil med den jag har just nu, något mörkare kanske..
7. Har du någon sjukdom? - nej, lite ret hosta just nu bara
8. Gillar du skolan - går ju inte i skolan längre, men nej jag hade aldrig något emot den så. klart de va tufft ibland, men aldrig så att jag inte orkade med det och avskydde det...
9. Hur svarar du i telefonen? hemma - hej det är josefin. i mobben är det olika...typ hallå eller aah tror jag! ;)
1. Åt du senast? - apelsiiiiiiiiiin
2. Drack du senast? - vatteeeeeeeeen
3. Har du på fötterna? - ingenting, bara fossingar här
4. Lyssnar du på just nu? - Teveeeeeeeeeeeeeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0