Vampire diaries



Har precis duschat och har hoppat i min Onepiece nu. Hade en bra lunch på jobbet och sen tränade jag och Viktoria en sväng innan jag åkte hem. Men nu är jag sjukt trött! Kunde inte somna inatt, låg och vred mig och svettades och var sååå frustrerad. Somnade kanske halv fyra? Hatar när det blir så. Så nu ska jag kolla på Vampire diaries och vänta på att mamma kommer hem. Har beslutat mig med att vänta lite med OTH sista säsongen och slö titta på avsnitten....vill verkligen inte att det ska ta slut! Så nu får de bli Vampire diaries och de om de är nått o ha! Har sätt ett avsnitt och se verkar bra. Ian Somerhalder är ju så jävla snygggg!

Hoppas ni haft en bra tisdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0