11 januari 2012

God eftermiddag! Fan vad sent jag somna inatt....satt med de där jäkla 2011 i bilder inlägget halva natten. Haha höll seriöst på att kasta data aset i väggen när mitt internet sluta funka o jag fick göra om halva....men skönt att de är klart nu! Har varit och klippt mig och för den som gissade att jag skulle klippa lugg hade helt rätt! Så nu sitter jag här med lite lugg och är faktiskt riktigt nöjd! Dock är de väldigt ovant då jag inte haft lugg sen jag var 5 år eller nått? Men man kan ju ha den nere ibland och sätta upp den när man inte orkar med den. Så de är ju niceee!

Idag är de riktigt vår väder. Vilket jag inte gillar! Jag vill ha snö och kallt. Drar fan till Trysil igen......där är de iallafall vinter och så är Macke där med! Höhö. Men ni får ha en bra dag jag ska slinga håret, gå till farmor & farfar och tvätta lite. Annars får vi se ♥




Så vad tycker ni mina fina läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0