12 januari 2012





Jag just nu

Godmorgon alla läsare!
Jag kunde inte sova igår....fastnade återigen vid en blogg som förde mig till youtube och ja...alla har väl fastnat på youtube någon gång i sitt liv? Ni vet "ska bara se denna video" men sen kommer de upp en på sidan så man bara fortsätter och fortsätter. Jag hamnade som vanligt på Justin Bieber klipp och satt här och tjöt för att han är så jävla godhjärtad. Så jag somnade väl vid halv tre...! Vaknade nu vid TOLV och jag mådde dåligt i hjärtat. Hatar att sova så länge....speciellt på vardagarna...INTE OKEJ. Nu ska jag dra till Fia och hänga med henne. Är ju sen nu bara för ja va så jävla slö imorse. Fyfan! Så vi hörs väl ikväll :)
PUSS have a nice day ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0