15 januari 2012

Godmorgon allesammans! Kom på nu när jag skrev datumet att idag har jag och Marcus varit tillsammans....ja hur länge är det ens nu? Seriöst så vet jag inte längre! Men den 15 februari har vi iallafall varit tillsammans 3½ år. Hur många månader är de? Haha, ae nu är de bara rörigt med månader...

Jag vaknade vid tio av pappa och låg och drog mig till halv elva. Nu har jag ätit god frulle framför Bert! Sen tog ja ett fotbad och skrubbade min fötter lite. Hade fått en massa blåsor under foten av mina kilklackar efter fredagen. Men nu är dom borta :) Lite senare idag kommer mormor & morfar hit och käkar lunch, annars vet jag inte vad som händer! Hörs sen, pussa


Bild från i höstas :)


Kommentarer
Postat av: t

fin blogg!

2012-01-15 @ 12:42:00
URL: http://carelillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0