17 januari 2012

Godmorgon!

Jag sitter i sängen och dricker kaffe och lyssnar på Volbeat just nu, soft! Ska alldeles strax städa mitt rum, stor städa. Plocka ordning, damma, damsuga och moppa golvet. Sen blir de nog en promenad med Olle om det inte är allt för blött? Egentligen så borde jag åka till El giganten med min mobil som är lite bongstyrig (stavar man så?? såg lustigt ut?) Ljuder fungerar ju ej på något sätt. Kan inte prata med någon i tele heller. Me jag orkar verkligen inte! Kan tar de imorn annars på fredag.

Men nu innan jag gör nått annat blir det lite facebook spel. Har alltid varit (iaf sen farmville blev ute) varit hela off mot dessa spel. Men nu har Castleville tagit mig med storm...haha! Hörs senare ♥

En lycklig bild på mig ifrån Midsommar! Gud så jag längtar till våren och sommaren. Brukar gilla vintern men hur kul är det när de inte finns någon snö och det bara är grått & blött?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0