2011 i bilder

Nu har det gått typ 10 dagar sen nyår men jag har tänkt jag ska lägga upp mitt 2011 i bilder jätte länge men de blir aldrig av. Just nu kan jag ändå inte sova så nu kör jag......håll i hatten!

Började med att fira in året med underbara vänner och bekanta i Åtvidaberg on the bridge...haha


Kan nån svara på vems flaska jag håller i?? Vad kom den ifrån liksom, hahaah


Festade i Emilias saknade lägenhet med brudarna!
Färgade håret mörkbrunt...

Festade ännu mera bland annat förfest hos Isabelle och sen i den saknade repan...fyy vilka fina fester vi hade där


Fotade ute i de fina vädret

Åkte till Branäs och söp som ett svin, åkte skidor och levde livet med grymt folk!! SJUKT GRYMT


Stack till Stockholm med denna tös och bosatte oss i en månad!! GRYMT


Fattade även tycke för lillpöjken Justin Bieber under denna period på grund av hans film...han hade visst blivit rätt snygg och var ändå rätt grym så han fick hänga ihop med Bill på vårat rum i Stockholm...haha!

Åkte hem över en helg och firade min farfar som fyllde 80 år med en massa släkt!




Kom hem från Stockholm och hade fått vår känslor. Blev singel ett tag, festade som attan, hängde med massa vänner, vädret var grymt, grillade en massa vid bysjön och jag och världens finaste Daniella kom varandra närmre, hon är så grym!!




Firade Valborg hos Julia i ett regnigt Åtvidaberg...sen vidare till Bysjön!





Dansade bal och de var otroligt roligt och gud så fina alla var och vad kul jag hade på efterfesten...minne för livet!






Vi hade grill kväll hos Johan med gamla crew...





Viktoria och jag drog till Kaggebo och invigde sommaren med sjuukt bra väder och sol och bad och bara softa!



Oså kom den efterlängtade studenten tillsammans med alla underbara människor! Jag hade så OTROLIGT ROLIGT!!








Sen blev de Midsommar och vi drog till Hallmare och firade. Hade sjukt kul ihop med två gamla fyllekajjor i 60 års åldern?





Där efter bar de av e Borlänge och Peace&Love för att testa på festival livet!






När jag kom hem var de bara att packa om och sen bosatte jag mig i Kaggebo i stort sätt resten av sommaren. Jobbade, solade, badade, hängde med familj, släkt och pojkvännen och bara hade de så sjukt bra!





Drog på VIS och blev odrägligt full.....vilket straffade sig nått sjukt dagen efter. Värsta baksmällan EVER!




Efter de blev de mera Kaggebo häng med brorsan och pojkvän! Plus jobb såklart..




Kom hem i augusti och stack på Måndagsklubben där de var maskerad..



Började jobba på Villan "igen" och jag shoppade en massa denna tid!!



Festade ännuuuu mera




Blev ljusare i håret....som jag nu ska låta få vara, så mitt hår får vila från alla olika nyanser i brunt, rött och blont.



Var en riktig hurbulle ett bra tag! Sprang flera gånger i veckan plus gym och åt inga kolhydrater...



Fotade i vackert höst väder...



Blev en hel del outfits! Här i mitt bästa köp iår....min skinnjacka!!



Blev halloween och halloween fest där jag ännu en gång drack lite för mycket....




Ännu ett till favvoköp! Från Nelly



Drog på kryssning med Fia plus mamma och hennes kompisar...hade skit kul!! Gungade som fan



Drog ännu en gång till fantastiskaThailand med min älskade och hans fina familj och fick ännu en paradis resa!! SÅ UNDERBART avslut på detta fantastiska år!! ♥



Avslutade det gamla och firade in det nya i Trysil med bästis och älskling plus mera fint folk.




HUR GRYMT LÅTER INTE DET? och 2012 har minst lika mycket fett att erbjuda känner jag. Är så redo!!

(Ps. Detta tod 2½ timme att göra...klockan är nu strax efter två och jag började halv tolv. Fick även göra om halva pga att mitt internet la av..gaahhhh sova nu hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0