22 januari 2012

Hej på er!

Jag sitter och äter och kollar på reprisen av The voice. Kom hem från jobbet för bara en liten stund sen! Igår kväll jobbade jag mellan 17-22. Fick gå hem tidigare för att jag skulle upp imorse och ha hand om frukosten. Så det var skönt! För imorse ringde klockan vid halv sju och det var bara att släpa sig upp! Men det gick bra för jag såg fram emot det. Gillar verkligen att jobba frukost. Det är så himla mysigt! Bara strosa omkring där och serva hotell gästerna. När alla checkat ut så städade jag dom tre rummen som gästerna bott i. Så nu sitter jag häärrr! Ska gå ut en sväng snart och gå med Olle...om det inte är alldeles för snöigt, haha! :}

Hoppas ni haft en bra helg...vi hörs lite senare ♥


Fredaaaaaaaaaaags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0