3 januari 2012

Tja blogga! Sovit gott eller? De har vi! Har de så mysigt alla fyra i samma säng, haha! Jag har varit uppe sen halv tio typ och nu har jag precis klätt på mig så de är bara ytterplaggen kvar. Men väntar med de tills de andra tre är klara....blir så svettigt annars! Idag är de inte lika dimmig, fett skönt! Är kvällsåkning idag med så vi lär spendera största delen av dagen i backen. Skojjjj! Näst sista dagen här nu, tråkigt! Dock saknar jag familjen och Olle ♥ Men ha en bra dag. Ska fota lite idag tror jag så kan ni få lite fina vinter bilder. Puss på er!
Just nu!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Ja jag hoppas på det haha :D undrar hur många ben jag kommer bryta :L Tycker det verkar så himla mysigt när jag läser vad du skriver och tittar på era bilder :D Hoppas ni har det bra!! <3

2012-01-03 @ 18:35:58
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: EMELIE

Jaa han kör skidor :D Jag har inte riktigt bestämt mig än men jag tror att Markus ska försöka lära mig :L hehe förstår det :( ni verkar ha det jättemysigt! <3

2012-01-03 @ 20:18:21
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0