30 januari 2012

Godmorgoooooooooooon!

Här sitter jag och lyssnar på musik och har de riktigt nice! Solen skiner och de är helt perfekt vinter väder ute. Så jag tror jag ska gå ut när jag skrivit klart här! Hade eventuellt tänkt åka ner och köpa mig gymkort idag. Har fått tillåtelse att låna pengar av mamma tills lönen kommer eftersom ja fick så lite denna månad. Känner att jag behöver komma igång med träningen nu och gymmet brukar funka bra! (Blir hälso igen ändå, så jag kan träna med Julia eller någon av mina andra vänner som är där) Ska även köpa lite nya träningskläder så jag blir lite motiverad...de funkar iallafall på mig! :} Iallafall så skjuter jag nog upp det till imorn, känner mig inte så sugen på att sätta mig i bilen och åka ner till Åtvid just nu. Jag är ledig nu fram till torsdag (om inte Hanna ringer tidigare) så vi får se lite!

Har suttit och glott på en massa resor....åhh vill åka utomlandssss! Men det kommer få vänta. Hade ju en massa planer på att dra utomlands i sommar...hit och dit. Men som de ser ut nu kommer jag nog jobba i stort sätt hela sommaren. Måste ju jobba in mina semesterdagar och det kommer jag inte direkt hinna till sommaren. Dock känner jag att det är rätt bra. Då kan jag tjäna pengar och spara så kan jag och Marcus eller mina vänner (vilka/vem de nu blir) kan åka iväg längre och vara borta längre i vinter. Jag är taggad på jobb nu!! Och när jag jobbar halvtid så har man ju enhel del lediga dagar ändå. Så jag överlever ändåå! :)

Hörs sen, PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0