31 januari 2012

Halloj! Asså jag var helt hundra på att var 1 februari idag. Jag kommer aldrig lära mig vilka månader som har 30 dagar och vilka som är 31.....asså kan ni det eller?? Jag måste alltid kolla kalendern. Hur som heeeeeeeelst...

Vaknade vid elva med värsta svedan i halsen, fyvale! De är liksom inte ONT i halsen utan de svider mest när man sväljer typ i svaljet. Ae as svårt och förklara. Vi får väl se hur det utvecklas! Bara de inte bli sämre för jag måste kunna jobba torsdag, fredag, lördag!! Nu ska jag iallafall sätta på mig träningsgrejer och sen dra ner till Åtvid. Ska köpa gymkort och sen passar jag väl på att träna en stund också när jag ändå är nere. Men de blir nog lite lugnt! Är väl inte så bra och träna om man har nått skit i kroppen? Ska iallafall handla åt mamma och lite innan jag drar hem med. Så vi hörs lite senare. Ha en fin dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0