4 januari 2012

Godmorgon kära ni! Sitter här halvt på med termobyxorna och Macke och jag ska strax ge oss ut i snön! Idag ska vi åka två och två så Julia och jag slipper att köpa liftkort. Så då åker jag på Linus säsongskort och sen åker Julia på Mackes lite senare när vi kommer tillbaka. Blir nog kalas! Idag ser man toppen klart och tydligt nere ifrån lägenheten så hoppas de fortsätter så! Men innan vi drar till backen ska jag gå ut och få igång min bil och skrapa bort all snö. För Macke och jag ska åka och tanka först så de är klart inför morgondagens hemfärd! Skönt att ha de gjort så vi bara kan åka imorn. Meeeen ska fortsätta klä på mig och sen dra ut och börja sopa bilen, hörs senare idag. Puss på er och ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0