6 januari 2012

Hej på mina kära läsare! Gud så mysigt väder det är idag. Kom även lite snö inatt tydligen för de är lite pulver snö ute på marken. Mysigt!! Kom hem alldeles perfekt. När jag drog till Trysil var de regn och gegga och idag är de faktiskt 3 minus, minimalt med snö och blå himmel, det gillar jag! Har hunnit äta frukost med familjen och varit hos farmor och farfar en stund. Har även varit ute i de fina vädret med älskade och saknade Ollisbollis, mysigt! Nu ska jag fixa igång lite musik och så ska jag plocka ordning på mitt rum lite. Tänkte även ta tag i min garderob och rensa den, det är ett stort kaos i den just nu! Så vi hörs lite senare, puss på er! ♥




Denna låten har helt klart varit The trysil song och det är Julias fel! Tycker ej om Mange makers...men får väl erkänna att jag börjat digga denna låt.....lite är väl tackvare videon, den är rätt kul haha!



Kommentarer
Postat av: juliatember

lovar att du kommer lyssna på den om & om igen nu när du städar rummet! :D älskar dig snuttan!

2012-01-06 @ 13:17:04
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0